11. 12. 2007

Sd.Kfz 2 Kettenkraftrad

Dostal jsem se do modelářské krize. Asi to každý zná, jen jsem prohlížel nasyslené krabice ve "spižírně" a ne a ne si něco vybrat. Nakonec jsem se rozhodl pro léčbu šokem - něco malého, jen tak z krabičky.




Model firmy Tamiya má svoje roky a je to na něm bohužel vidět. Nicméně jsem se vrhnul do stavby a začal brousit a tmelit - skoro návrat k počátkům modelaření. Útočící virus AMS (syndrom pokročilého modeláře) jsem zahnal několika kablíkama v motoru (stejně nejsou vidět) a novou mřížkou.


Postupně mě ale začalo nekončící broušení a napravování přesazených dílů unavovat. Posledním hřebíčkem do rakve byla řídítka, jejichž průřez je všechno, jen ne kruhový. Tady pomůže už jen nějaký drát, ale až naberu sílu a odvahu. Model jsem zatím odložil a nechávám ho trochu "uzrát".

Žádné komentáře: