3. 2. 2008

Sd.Kfz 2 Kettenkraftrad, pokračování

Po dokončení Studebakera přišel čas opět něco udělat s tímto už delší dobu rozestavěným modelem. Problémy popisované v předchozí části mě docela vyléčily z pokusů o velké vylepšování modelu. Potom, co se mi konečně podařilo vyrobit řidítka a konické pružiny přední vidlice (stejně nebudou moc vidět), jsem už doplnil jen pár detailů.



Kryt na řídítkách je z miliputu. Držáky zbraní z hliníkového plechu.
Dalším krokem byla volba zbarvení. Nakonec zvítězila varianta "Normandie" - klasická trojbarevná kamufláž a první vážnější pokus o "hady". Jak je vidět z fotografií, moc úspěšný jsem nebyl a mám se ještě hodně co učit.


2 komentáře:

Roman Pieron řekl(a)...

No parada, takze mozes konecne striekat. Nezabudni - musi byt Dunkelgelb, presne podla fotky z Martinskych kasarni...

Anonymní řekl(a)...

Čo sa ti prosim ťa nezdá? Tie hady sú krásne,kiež by som aj ja také zvládol až budem Stuga a iné potvory robiť.