5. 1. 2009

M16 MGMC, 2. část

Přes vánoční volno jsem se zase dostal k modelaření. Nastříkal jsem podvozek modelu a kola tak, aby šly nasadit pásy. Oproti očekávání a zkušenostem z jiných modelů halftracků firmy Tamiya nebyly pásy volné, ale skoro nešly nasadit. Dost jsem se obával poškození resinových kol, ale nakonec se věc podařila. Pás jsem přichytil ke kladce tenkým drátkem, protože měl snahu se zvedat. Zatím je vše v pořádku, přesto mě neopustily obavy, zda ten tah resin vydrží.



Slepil jsem korbu bojového prostoru a přilepil všechny kovové dily. Trochu nastal problém se zadním dílem, který se jeví poněkud větší, takže budu muset tmelit spoje na hranách korby. Přední díl byl rozměrově v pořádku.
Přes veškerou snahu o přesnost a dodržení návodu výrobce resinových kol jsou přední hnací kola moc blízko u sebe, takže korba se tam vejde jen po menších úpravách. Naštěstí to nebude vidět, ale je to věc, na kterou si je třeba dát pozor.
Sestavil jsem kulometnou věž a umístil do ní namalovanou figurku střelce. Je nabarvený barvami Vallejo na štětec. Je to jeden z mých prvních pokusů a výsledek je uspokojivý (protože figurku bude jen velmi málo vidět :-) ). Mám již i kulomety připravené na osazení kovových dílů, ale zatím se mi do toho moc nechce.



Prostor řidiče je hotový a připravený na patinování. Chybí ještě dvířka schránky v palubní desce.

Žádné komentáře: