26. 9. 2009

DE-679 USS Greenwood, 2. pokračování

Po delší přestávce (e-day a další povinnosti v zaměstnáni) jsem se opět dostal k modelu. Většinu času jsem strávil lepením kovových dílů, leckdy velikosti 0.5mm x 0.5mm. Taky jsem už přilepil leptaná zábradlí na hlavní palubu.


Na fotografiích je model stále jen složený. Kvůli focení jsem ho položil na podstavec ze stavebnice a spodní část trupu. Přesto, že jsem původně chtěl stavět model jako hladinový, zjišťuji, že i celý trup má svoje kouzlo a tak ještě nejsem rozhodnutý.


3 komentáře:

Roman Pieron řekl(a)...

Kukam, pekne ti to ide, z hracky sa stava skutocny model. Uz chapem vyznam kovovych zabradli... Skusil si nejaku novu fintu s kovakmi, co si sa dozvedel na E-Dayi ?
Ak mozem hlasovat, tak som za full-hull, nech je to lod ako ma byt 8-))

ptr řekl(a)...

triky s leptama? Snad jen to ohybani mezi palcem a ukazovakem....ale hodnekrat by se mi hodila ta ohybacka....

Roman Pieron řekl(a)...

tak to musime domysliet ci investovat do nejakej tej fajnovej spolocnej ohybacky...