23. 8. 2010

Pz.Kpfw III Ausf.M díl 3

Stavba pokračovala další leptanou drobotinou na korbě. Trochu byly problémy s umístěním. Některé díly bylo třeba přilepit až po sestavení konstrukce držící šircny, což jsem samozřejmě neudělal, a tak jsem nekteré detaily musel odlepit a znovu přilepit (někdy i na trochu jiné místo - například kryt složené antény).
Rám pro šircny se dal kupodivu sestavit celkem snadno, díky promyšlené konstrukci leptu, Problém byl ho správně přilepit, zejména zadní nosník.



Jak je mým dobrým zvykem, při další praci jsem nešetrně zavadil o levou konstrukci, a celá sestava se v přední části výrazně ohnula směrem dolů. Naštěstí lepené spoje vydržely a tak šlo všechno narovnat.
Po srovnání s fotografiemi jsem odlepil oba přední blatníky a přilepil je znovu více skloněné (taky se tím odstanila podivná mezera mezi boční částí blatníku a korbou).
Musel jsem projít několik fotografií a výkresů, než jsem našel nové místo pro hasicí přístroj, protože na původní místo se nevejde kvůli zadnímu nosníku konstrukce pro šircny.



Díly pro sestavení masky kanonu jsou také součástí sady Eduard, ale protože jsou pro model Tamiya, po hodince pokusů je nějak upravit, aby pasovaly, jsem použil původní díly ze stavebnice.
Pro hlaven RB model jsem musel zvětšit otvor v plastovém dílu (na kterém jsou zepředu dva brutální otisky vyhazováků). Přední díl masky ještě není přilepený, nejprve chci vnitřek nastříkat základní kamuflážní barvou.
Model už začíná nabírat tvary předlohy.

Žádné komentáře: