28. 3. 2011

Daimler Dingo Mk III, díl 3.

Model skoro dokončený. Chybí už jen "pár" drobností jako dolepit několit leptaných nýtů (tento způsob detailů na modelu mi přijde, upřímě řečeno, poněkud nešťastný. Politicky nekorektně by to bylo asi něco jako #%@#?! !!!!!), úchyty na kapotě motoru, košík antény a opěradlo vnější sedačky. Toto je sice v leptech, ale nahradím ho drátem, protože to bude lépe vypadat.



Model je už nastříkaný základní kamuflážní barvou (i s pokusem o modulaci), odřený, v lesklém laku a s nalepenými obtisky (zcela překvapivě jsem zvolil mou oblíbenou 11. obrněnou divizi).
S obtiskama jsem si docela užil. Většina reagovala na Mr. Mark Softer úplně skvěle, ale číslo vzadu a symboly na zadních blatnících z nějakého důvodu zůstaly pokrčené. Prostě se už nevyrovnaly. Znaky na blatnících jsem nakonec nějak umravnil, ale to číslo... no nevim (schválně jsem model vyfotil tak, aby to nebylo vidět).



Spodek jsem už zašpinil pigmentama & Co. , teď ještě dorazit vršek.

2 komentáře:

Matej "KaVečko" Paluda řekl(a)...

Fakt hodne dobré, tvoj štandard, tlieskam k dokončeniu. Mne sa toto autíčko, na rozdiel od ostatných chalanov, páči i tvarovo, nielen spracovaním. Má to niečo do seba....daj ho i na MF (ak si nájdeš čas), tam je takýchto vynikajúcich modelov ako šafránu, tak nech tam niečo poriadne konečne pribudne ;)

Anonymní řekl(a)...

Tak zase úspěšně zakončeno. Na co se chystáš dál ?
Roman K.