16. 8. 2011

Sd.Kfz 222, finále

Tímto prohlašuji model za hotový (a po počátečním nadšení jsem rád, že to mám za sebou).





Na dooživení modelu jsou použil některé díle leptů Eduard pro model Tamiya. Z téhož modelu jsem "zkanibalizoval" lahve dýmovnic na předku vozidla. Trojúhelníkovou krabici před levým zadním blatníkem jsem vyrobil z plastových destiček.
Na modelu ještě chybí prutová anténa.
Úplně na závěr, když jsem lepil otevřené dveře na pravé straně, se ukázalo, že tu chybí nějaký ten milimetřík, aby byly dveře otevřené správně. Plnému otevření překáží schránka na boku korby a nebo krabice na dveřích (přilepil jsem je na vyznačená místa, tak předpokládám, že dle záměru autorů stavebnice). Zřejmě soudruzi u tří hvězdiček někde udělali chybu.
Na to, jak krásně vypadaly díly stavebnice v rámečcíc, bylo třeba k dostavění modelu docela dost úsilí.

Žádné komentáře: