16. 12. 2011

M4A3 Sherman, finále

Po delší přestávce je model hotový. Mezičasem jsem mu ještě řádně naložil připravky AK Interactive nasyslenými na Bratislavské zimě. Figurky jsem několikrát přemalovával, a i když na fotografiích se mohou zdát docela ucházející, ve skutečnosti mě čeká ještě hodný kus cesty, než je budu moci ukázat naživo.




A ještě několik obrázků z postupu patinování a stavby:



Článkové pásy firmy Bronco jsou velmi pěkné a od originálu se konstrukcí zase tak moc neliší. Při troše opatrnosti jsou plně funkční, ale dost křehké. Spojovací prvky (end connectors) mají velmi malou styčnou plochu, musí se lepit jen minimálním množstvím lepilda (aby byla zachovaná funkčnost pásu) a jsou velmi náchylné na ulomení. Krom toho Bronco nedodává rozšiřující články (duckbills, extended end connectors), které jsem získal z pásů AFV Club.



Na posledním obrázku je něco z vezené výstroje, kterou jsem původně chtěl celý tank osypat, ale nakonec jsem použil jen menší část.

Žádné komentáře: