22. 11. 2012

Zerstörer Z30


Pomalu uzrál čas na další lodičku. Pravda, zraje mi v kitníku Buchannan od Dragona, ale vybral jsem si pro něj takovou kamufláž, na kterou si ještě netroufám, takže Z30 beru jako vítanou rozcvičku.
Protože stavebnice firmy Trumpeter obsahuje kromě leptaných detailů také planžetu se zábradlím, plánoval jsem stavbu jako čistou krabičku. Jenže potom jsem zjistil, jaké další pěkné detaily obsahují jiné leptané doplňky a jak té stavebnici strašně chybí... nakonec jsem ještě dokoupil Eduard sadu (je sice pro Z25, ale velká většina dílů je společná), neb byla v akci (no nekup to).
Model je celkem velký (v porovnání s mojí první postavenou lodí) a neumožňuje bez chirurgie hladinovou konfiguraci.
Na obrázcích  není vidět nijak oslnivý postup:


Díly pasují obstojně, tmel skoro není třeba. Problematiké je pouze slícování a zarovnání palub s okrajem trupu a tmelit je nutno výřezy pro kotvy na přídi.Hodně času také zabere zábradlí, protože není naporcované na jednotlivé úseky, ale je v kuse a musí se měřit, než se oddělí a patřičně vytvaruje potřebná část.

Žádné komentáře: