11. 2. 2013

Austin "Tilly" 10HP

Tamiya Light Utility car 10HP 1/35. Výborná malá stavebnice, skvěle pasuje, dílů tak akorát ale přesto prostor pro případně šílence postižené AMS. Navíc vozidlo používané naší obrněnou brigádou, takže pro mne celkem jasná volba zbarvení.
Ke stavebnici jsem si v záchvatu nadšení koupil leptané doplňky od Haulerů, ale nakonec si nejsem úplně jistý, jestli to bylo vůbec potřeba.


Po prvním nadšení, že to bude vozidlo CSIABG se dostavil pocit zmatku, protože zrovna moc podkladů  není. Přesněji, není moc podkladů splňujících moje požadavky na výsledný vzhled. Původně jsem chtěl kombinaci SCC15/ SCC 14 (olivová/černá, klasický Mickey-Mouse pattern), ale nakonec jsem slevil na SCC 2/SCC 1A (hnědá/tmavě hnědá). V Modeláři č. 4 - 2010 je barevná rekonstrukce vozilda 2. praporu, která by byla skoro vyhovující, jenže nemá hvězdy ani na dveřích, ani na motoru. Asi to nakonec bude nějaké "odborný odhad".

Žádné komentáře: