19. 10. 2008

88mm FlaK 36/37 - pokračování 3

Menší pokrok po skoro měsící. V domácím vrakovišti (nebo skladu zbytků stavebnic) jsem našel dvě stejn0 (skoro) lopaty a krunpáč a upravil jsem původní kladiva ze stavebnice (nová topůrka – bylo jednodušší udělat nová z kulatiny 1mm, než se pokoušet zbrousti ta původní s přesazenou dělicí rovinou.


Namíchal jsem si pár hnědých odstínů pigmentů a pak jsem jen pigmentoval a fixoval a pigmentoval a fixoval.... a do konečného vítězství. Znovu se mi potvrdilo, že Pigment fixer ztmavuje barvu, resp. po něm zůstávaly na modelu lesklé plochy (které vytvářely dojem ztmavnutí). Nevím, jestli jsem ho špatně promíchal, nebo je to chování „by design“. Po jemném „pošmrdlání“ lesklé plochy štetcem s tvrdším vlasem se ale lesk ztratil.
Nakonec jsem celý model lehce (někde více) poprášil naředěnou Tamiya Buff a teď přemýšlím o tom, co dál.


Na zadní vozík jsem přidal stočené lano, napuštěné ředěným herkulesem a tónované Migovým univerzálním washem. Další drobnosti (brašny, pouzdra na masky atd.), si připravuju a postupně maluju.
Fotografie hotového modelu najdete na stránkach KPM Žilina.

Žádné komentáře: