18. 11. 2010

25pdr Field Gun & Quad Gun Tractor, díl 5

Interier jsem trochu zašpinil a doplnil pár drobnosti. Ještě jsem dodělal výztuhy na dveře a částečně střechu kabiny, protože se mi vnitřek zdál poněkud prázdný.
Problém s nepasujícími okny na šikmé časti střechy jsem nakonec vyřešil odříznutím původního rámování (nejsou na něm žádně detaily, i když by tam měly být nýty) a po vlepení oken jsem vyřízl nové z plastové desky tl. 0,15 mm a okna jimi orámoval tak, že nové rámování překrylo škvíry mezi oknem a střechou. Trochu jsem si zadělal na problémy při maskování, protože původní Eduard masky už nepasovaly, ale nebyl problém je upravit.



Některá vozidla na fotografiích i ze západní Evropy mají stále na zadní části střechy konstrukci (nebo její části), která původně sloužila k vezení kruhové točny 25 liberního děla. Protože model s ní vypadá zajímavěji, podle fotografií jsem ji vyrobil z plastikových profilů.
Původní plachta ze stavebnice je dost tlustý kus plastu. Vyrobil jsem novou z miliputu, ale nějak se mi nedařilo ji napasovat na správné místo a tak jsem ji nakonec naformoval podle té původní. Jestli ji použiju zatím nejsem rozhodnutý.


A takto vypadá současný stav. Původně jsem měl v plánu maskovat tmavé fleky gumou Tack-it, ale velmi rychle se ukázalo, že na to nejsem ještě dostatečně dospělý (a nebo je to rukama). Každopádně nakonec pomohla osvědčená Tamiya páska. Nařezal jsem si pár šablon, vždycky olepil jednu nebo dvě skvrny a nastříkal. Na dalši jsem použil ty samé masky, jen jinak otočené.


Rezerva, plachta a dveře jsou pouze nasazené. Nechám to chvíli uzrát a možná že přidám ještě nějaký ten flíček.

Žádné komentáře: