2. 11. 2010

25pdr Field Gun & Quad Gun Tractor, díl 3

Traktor se začíná rýsovat. Interier je už olepený plechama a v podstatě pripravený na nástřik. Pořád jsem se ale nerozhodl, jakou kamufláž zvolím. tedy spíš, jake barvy použiju, kamufláž je jasná - mikymauzí uši. Zatím vybírám mezi třemi variantami:
hnědá SCC2 - tmavě hnědá SCC1A, hnědá SCC2 - černá SCC14 a nebo zelená (OD) SCC15 - černá SCC14.


Model na fotografiích je jen sestavený, dá se rozebrat do podsestav. I při největší snaze na některých místech vznikají mezery (např. kryt motoru), které budu muset tmelit nebo jinak odstranit.

Na děle jsem se bavil zejména se štítem (leptaný je možná trochu moc tenký, ale proti púvodnímu ze stavebnice je přeci jen lepší). Pro mne největsím problémem bylo při manipulaci ho neohnout nebo nezkroutit. U některé drobotiny nebylo zcela jasné, kam se má přilepit a některé nýty na leptaném štítu chybí. Ale celkově to vypadá dobře.


Chybí už jen kruhová točna, která při transportu byla (většinou) připevněna zespodu na lafetě. Systém upevnění je ve stabevnici brutálně přesazený a vůbec se mi do toho nechce. Pohrávám si i s myšlenkou ho tam nedat, protože jsem viděl fotografie, kde točna není pod lafetou, ale je vezena na muničním přivěsu.

2 komentáře:

Junior řekl(a)...

Pekný Medveďko sa z toho vytvára, som zvedaví na finish

Matej "KaVečko" Paluda řekl(a)...

No to si asi ešte chvíľku počkáme, kým Peťo dolepí všetky tie oné...vyrezávané halúzky :D