5. 1. 2011

Krupp Protze Kfz 70

V koncoročním volnu se přeci jen našel čas na ten kus plastiku a tak jako oddychovku (a taky abych si vylepšil minuloroční skóre koupené vs. postavené modely) jsem si postavil toto autíčko. Je to starší Tamiya, musí se trochu brousit a tmelit, ale v podstatě za dvě odpoledne jsem měl hrubou stavbu (podsestavy) hotové. Nijak jsem stavebnici nevylepšoval, jen jsem ji olepil eduardími plechy, které jsem našel pod stromečkem (jak to ten Ježíšek umí pěkně zařídit.... ). Vlastně ano, přidal jsem 4 malé háky do spodních rohů korby.
Na dřevěnou korbu jsem si vyzkoušel "solnou metodu" na odřeniny (poprvé v životě) a výsledek je velmi zajímavý.
Náklad je částečně ze stavebnice, částečně z domácích zdrojů a plachta je z miliputu.






1 komentář:

Vrabec řekl(a)...

aha to je slna metoda XD ... a ja cucim na fotky kde si vzal kamuflovaneho kruppa :D ... live to bude asi vypadat inak a som zvedavy