14. 1. 2011

Sd.Kfz 251/1 Ausf.D

Ke stavbě tohoto modelu (kromě toho, že to vozidlo se mi prostě líbí) mě mimo jiné inspiroval i članek na stránkach Missing Links. Je to zajímavý seznam vylepšení dnes již staršího modelu. (k tomuto článku se nedá dostat výběrem položek v nabídce na Missilng Links stránkách).
Vyzbrojen znalostmi z článku ,několika sadami fotografií skutečných vozidel a také starší sadou leptů Eduard jsem se pustil do práce. Pokrok není nijak výrazný, protože na modelu pracuju spíš oddechově.




I když byla možnost použít na přední panel vysílačky leptaný díl, z leptů jsem použil jen konstrukci držáku.

A nakonec trochu horroru pro dlouhé zimní večery: článkové funkční pásy firmy HobbyBoss. Jsou titěrné, je jich opravdu hodně a na každé patce se musí začistit dělicí rovina. Postup, který se mi osvědčil a jímž lze dosáhnout skutečně funkčních pásů: přilepit na každý článek patku a po zaschnutí se dají články do sebe celkem jednoduše zacvaknout.


Žádné komentáře: