25. 2. 2011

Sd.Kfz 251/1 Ausf.D, část 6

Na podvozkové části chybí dodělat ještě pár detailů. Ukázalo se, že kolega modelář má pár zbývajících dílů, které bych tedy nemusel vyrábět (a jestli nezapomene, tak mi je dnes donese). V mezičase jsem se věnoval té části podvozku, která už je hotová (blátíčko apod). Potom jsem mohl přilepit všechna kola pásové části.



Docela hodně času jsem strávil hledáním nějaké zajímavé kamufláže. Dost mě lákal typ "ambush", ale nakonec se ukázalo, že na tomto typu vozidla (251/1) se vyskytoval velmi zřídka (a možná, že vůbec). Měl jsem vybraných pár kandidátů, ale nakonec jsem zvolil "freehand" trojbarevnou - tenké stříkané čáry.



Místy jsem to docela zbabral a musel jsem opravovat, ale nakonec se mi výsledek zdá ucházející. Uvidíme, co s tím udělájí další patinovací kroky.

25.2.2011
Kolega nezklamal a tak jsem mohl večer dorazit podvozkovou část, nastříkat a opatinovat. Po nasazení kol to stejně není moc vidět.



Teď už jen ty pásy.......

Žádné komentáře: