28. 2. 2011

Sd.Kfz 251/1 Ausf.D, část 7

Přes víkend jsem spáchal pásy, ale začisťovat otřepy na každé patce bylo nad moje síly. Na fotografiích jsou pásy přilepené zatím jen zespodu. Celá sestava je dost křehká a tak horní část pásu (prověšení) vytvaruju a přilepím až dnes.



Při usazování obtisků jsem někde udělal chybu: po přetření softerem se zkrabatěly tak, jak mají, ale po vypnutí na nich zůstalo množství malých puchýřků, které se nedaly úplně odstranit ani propíchnutím a znovu nanesením softeru. Také jsem při neopatrné manipulaci s modelem udělal v jednom zrovna změklém obtisku docela slušnou díru.



Ještě domaluju nějaké ty AK stečeniny a musím prachem trochu sjednotit kolovou a pásovou část podvozku.

5 komentářů:

Vrabec řekl(a)...

diera je dobrá ... urob z toho chip ;)

síra řekl(a)...

Vypadá moc hezky

ptr řekl(a)...

Vrabec: no jasně, co jiného ;) Šak je to regulerní odřenina, ne?

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, krásně se ti vše povedlo, jako ostatně vše, co zde máš na netu vystavené (Opel Blitz radiovůz mne vyloženě nadch a inspiroval k jeho zakoupení).
Já osobně bych se tedy do staré Tamiye nepustil, preferuji AFV club, který je asi v současné nejlepší na trhu (Dragon, ač líbivější má značné tvarové nepřesnosti). Ty jsi ale handicap morálního zastarání modelu zvládl na jedničku. Co máš v plánu stavět dál ?
S pozdravem,
Roman

ptr řekl(a)...

Roman: já bych taky radši AFC Club, ale ta Tamiya mi dlouho ležela ve skříni a časem jsem si k ní nasyslil i nějaké ty doplňky... prostě už mi to nějak nedalo.
Dík za slova uznání. Pokud blog posloužil jako inspirace k další stavbě, tak splnil svůj účel.
Co bude další, zatím nevím, ale patrně nějaký spojenec (briti mají krásně obludné konstrukce...)