2. 5. 2011

Jagdpanzer 38 Hetzer, část 2.

Do interieru jsem dolepil všechny předem připravené detaily (náboje byly docela opruz, protože všechny měly přesazenou formu. Nakonec jsem se dopustil faulu, začistil je jen z jedné strany a do držáků otočil tak, že nezačištěná strana není vidět. Taky umístit je leptaných do držáků nebylo až tak jednoduché).
Potom následovala patina standardním postupem: odřeniny, wash, semtam nějaký ten pigment atd.





Jak jsem psal již dříve, spodní vana korby byla ve stavebnici mírně zkroucená a ukázalo se, že horní díl na tom není o moc líp. Oba díly jsem lepil postupně dokola a stahoval gumičkami. Snažil jsem se korbu slepit tak, aby okolo zatím jen na sucho osazeného stropního dílu nevznikly žádné mezery. Občas jsem musel plastovým dílům domluvit silnějším zatlačením a sekundovým lepidlem. Přesto stav v zadní části (nad motorovou přepážkou) není ideální. Motorová přepážka úplně přesně nepasuje a nedrží boky korby ve správné pozici.

1 komentář:

ptr řekl(a)...

Juniore, měl bys ukázat, jak si daleko ;-)