17. 7. 2013

CMP Ford FGT, část 2

Po dokončení interieru (přidal jsem tam pár drobností jako pušku, kanystr apod) jsem přilepil nástavbu k podvozku a pak se ukázalo, jak je model náročný na dodržení geometrie, především pro lícování předních dveří.
Trochu jsem se vyvztekal s eduardími lepty, Zejména zadní blatníky jsem musel upravovat, protože ne a ne zapasovat správně. Vždy, když mám takovýto problém, jdu se podívat na stránky Eduardu, kde se po shlédnutí fotografií příslušných leptů osazených na modelu vetšinou ukáže, že jsem patlámo a prostě jsem nepochopil návod. V tomto případě však je chyba na straně Eduardu, protože blatníky na ilustračním obrázku jsou nalepeny nesprávně (v rozporu se skutečností a dokonce i s návodem).
Řádně jsem se vyzvtekal s eduardími maskami, které byly cca o 1mm v obou směrech větší, než by měly být.

 

Rámovou konstrukci pro náhradní kolo jsem vyrobil z profilů Evergreen, protože původní ze stavebnice se mi zdála moc hrubá.
A nakonec obrázek "mrtvého brouka". Obvykle začínám barvit a patinovad spodek vozidla ještě před dokončením stavby, abych se dostal z barvou, pigmenty apod do všech míst. Tvrzení "kam vidí oko, tam dostříkne pistole" v mojem připadě nějak nefunguje.


Spodek samozřejmě ještě není hotový, ale je to připrava na finální patinu.

Žádné komentáře: