12. 7. 2013

CMP Ford FGT

Model je od firmy Italeri (formy jsou původně od firmy Peerles Max někdy ze 70tých let minulého století).Protože jsem si chtěl postavit vozidlo naší obrněné brogády, musel jesm provest několik korekcí na varantu Ford Canada.
Přestavba může být něco od brutání řežby (hlavně na podvozku) až po lehkou simulaci (v podstatě jen výměna mřížky chladiče) viz třeba zde: ČSOB Gun Tractor + 25 pdr.
Já jsem zvolil něco mezi tím, takže:
  • narouboval jsem na stavebnici části náprav z Tamiya Ford Quada (jen tak lehce naznačit, model se prostě nebude zespodu prohlížet)
  • nahradil jsem mřížku chladiče leptem Eduard pro verzi Ford (TP037
  • upravil jsem tvar předních blatníků (u chladiče)
  • nová přední hrazda (teprve bude) 


 Poslední možnost podívat se na podvozek!

Žádné komentáře: