19. 1. 2008

Studebaker US-6, 2. díl

Postupně vzniknou 3 celky" šasi, kabina a korba, se kterými se dá dále pracovat samostatně. Všechny celky jsem nastříkal a opatinoval (předpatinoval) zvlášť. Motor a motorová přepážka jsou vlastně jediné části, kde jsem nejak výrazněji upravoval nebo doplňoval stavebnici (především kabeláž). Na korbě jsem nahradil háky pro přivazování plachty novými z tenkého hliníkového plechu.


Sesazení všech tří částí je trochu problematické, zejména kabina a šasi. Nevím, kde jsem udělal chybu, ale mřížka chladiče má na spodní čáasti dva vodicí kolíky, které mají zapadnout do děr v prvním příčném nosníku šasi. V mém případě byla sestavená kabina asi o 1 mm delší, takže kolíky do děr nezapadly a nepříjemně zvedaly celou kabinu v přední části. Nakonec jsem je prostě odřezal. Naštěstí to není vůbec vidět. Korba je usazena pomocí 4 kolíků. Dosedací plochy je třeba trochu přibrousit, aby korba pěkně sedla.

Na korbu ještě přišel náklad a plachta z papírového kapesníku napuštěného ředěným Herkulesem. Oka pro vázací provazy jsou z měděného drátu a provazy samotné z nitě.
Nakonec jsem celý model celkově dopatinoval (pigmenty apod) a zaprášil.

Žádné komentáře: