23. 2. 2009

M16 MGMC, 3. část

Dalším krokem bylo vylepšení kulometů leptanými díly ze sady Eduard. Přesto, že jsem to již na několika modelech dělal, čtyři kulomety jsou přeci jen dost. Po delší době jsem se nakonec odhodlal, a po počátečních problémech se to zvrhlo skoro na pásovou výrobu, takže za jeden večer bylo hotovo.



Další den jsem dodělal nábojové schránky (celkem jich je na modelu 12) a po částečném opatinování kulometné věžičky jsem přilepil kulomety i nábojové schránky. Střelec na fotografiích ještě nemá nasazenou přilbu.
Když už jsem měl barvu v pistoli, nastříkal jsem i bojový prostor, přilepil sedadla a opěrky a také částečně patinoval.



Mám už slepenou figurku řidiče. Bylo trochu problematické ho dopasovat tak, aby seděl na sedadle v pozici, kterou mu připravil výrobce, ale nakonec se podařilo. Jestli ho do vozidla dám, záleží ale na tom, jak se mi figurku podaří namalovat.

Žádné komentáře: