1. 2. 2012

Steyr 1500 Funkkraftwagen Kfz.17, část 2

Kabinu řidiče jsem úspěšně dobrousil, nalepil zbroušené šrouby/nýty a další leptané detaly a celou sestavu naštříkal surfacerem. Na rozdíl od původní varianty ve stavebnici nejsou lopata a krumpáč na přednách blatnících.
Na podvozek jsem dolepil pár drátků simulujících brzdová táhla a hadičky a celek nasříkal základní hnědou barvou. Na rozdíl od skutečnosti se ve stavebnici brzdové bubny otáčí spolu s koly a tak dokud budu chtít mít možnost kola sundat, nemohu zatím konce brzdových hadiček k bubnům přilepit.



Do interieru nástavby jsem doplnil (metodou odborného odhadu) vnitřní rámy oken (na kterých budou ještě zatemňovací roletky), nějake to elektrické vedení a dřevěnou podlahu. Stůl pro radiovybavení tam zatím není. Celý vnitřek jsem nastříkal Vallejo barvou dřeva jako základ a potom oloupal vrchní barvu metodou laku na vlasy.
Z vnější strany jsem pomocí pásků plastiku doplnil chybějící materiál, všechno zabrousil a dolepil leptané detaily.



Momentálně si připravuju vysílačky a ostatní vybavení. Stůl pro radiovybavení jak jej nabízí stavebnice neodpovídá ničemu, co jsem našel na dostupných fotografiích (a na tuto variantu jich je velmi málo). Zřejmě se přikloním k standardnímu vybavení vozu Kfz.17 (fotografie interieru Kfz.17 na podvozku Horch jsou dostupné).

Žádné komentáře: