1. 3. 2012

Steyr 1500 Funkkraftwagen Kfz.17, hotovo.

Tak jsem nakonec zvítězil a toto je výsledek. Označení je autorská licence (taky ho tam vlastně ani moc není), protože jsem se nedopátral žádných dobových fotografií (na kterých by nějaké označení bylo vidět).






Mám-li to nakonec zhodnotit, tak výsledkem je zajímavé vozidlo, ale podle mého názoru úsilí a peníze vložené do konverzní sady CMK by se daly využít jinak a lépe. Tím nechci CMK nijak zatracovat, ale doporučuji velmi si rozmyslet investici do sady obsahující velké, ploché a relativně tenké díly (jako např. zde stěny nástavby atd).
Že jsou díly zkroucené, s tím by se dalo počítat. Pokud ale namísto zamýšleného obdélníkového dílu dostanete jakýsi kosodélník, při sestavování se nestačíte divit. Na jemné detaily kování po obvodu můžete zapomenout, protože budete brousit a brousit (nebo dolepovat a pak brousit).
Navíc po odříznutí nálitků se na hraně objeví nazanedbatelné množství bublin. To samé plati i pro "CMK-pravoúhlé" otvory (okna), včetně bublin na hranách.

Žádné komentáře: