28. 9. 2008

88mm FlaK 36/37 - pokračování 2

Úprava pneumatik nedopadla podle mojeho očekávání. I když byly díly v mrazáku několik dní při teplotě -18 stupňů, po vyndání se velmi rychle ohřály na okolní teplotu a tak čas na opracování byl velmi krátký. Nakonec je výsledek "přijatelný", ale určitě ne optimální.



Po slepení lafety kanonu jsem konečně mohl připevnit štít. Bohužel se ukázalo, že nesedí tak, jak by měl. Možná jsem měl zvolit jiný postup stavby, ale takto se mi lafeta lépe barvila a patinovala. Musel jsem část štítu (za kterou je připevněn k lafetě) opět oddělit (za použití hrubé sily) a znovu přilepit na trochu jiné místo a pod jiným úhlem. Naštěstí tato úprava za normální situace není vůbec vidět.



Model je po všech mokrých patinovacích technikách (wash, odřeniny atd) a částečně i s napodobeným zašpiněním podvozku. Chybí mu ješte držák náboje pro automatický nabíječ (jak je mým dobrým zvykem téměř u každého modelu, jsem ho ztratil, ale kupodivu tentokrát jsem ho našel dřív, než jsem si pracně vyrobil náhradu) a vezená výstroj (krumpáče, kladiva atd).
Dalším krokem bude doladění patiny pomocí pigmentů.

Žádné komentáře: