7. 9. 2008

88mm FlaK 36/37 - pokračování

Po dlouhé době jsem opět nabral odvahu věnovat se tomuto modelu. Důvodem bylo mimo jiné i to, že nedokončený model zabíral moc místa na pracovní ploše. Také ostatní kolegové modeláři z klubu se (úspěšně) vrhli na dokončování restů.

Dokončil jsem držáky na vezenou výstroj a hlavně klíny na připevnění lafety k zemi. Jsou leptané ze sady Eduard, ale jsou trochu větší, než ty původní ze stavebnice, takže jsem musel opravovat umístění jejich držáků. Také lepení tří kusů leptaného plechu na tyčinku o průměru 1mm natupo a v úhlu 120 stupňů nepatří mezi moje oblíbené činnosti (a to všechno 4 krát).
Ale už je hotovo, model je ve stádiu nástřiku základní kamuflážní barvou připravený na všechny ty triky okolo povrchové úpravy.



Ještě mě čeká jeden problém, a to je odstranění dělicí roviny na pneumatikách, které jsou z měkkého vinylu (nebo podobného materiálu). Momentálně jsou v mrazáku a potom se pokusím je normálně obrousit (dokud nerozmrznou).

1 komentář:

Vrabec řekl(a)...

hesky .. tak teda predsalen dokoncovacka 88cky ..
Ten trik z mrazakom budem musiet tiez pouzit ked budem odstranovat podobny bordel z kolies na shelbouse