28. 9. 2008

Doplňky do dioramat - Model Scene

Na e-dayi jsem se měl možnost blíže seznámit s produkcí české firmy Model Scene, vyrábějící množství doplňků pro tvorbu dioramat a samozřejmě pro železniční modeláře.
Z vyráběného sortimentu mě zaujaly především rostliny, vyřezávané z papíru: kapradí, lopuch, jelení jazyk a pampeliška. Rostliny se vyrábí ve třech velikostech, odpovídající zhruba měřítkům 1/35, 1/48 a 1/72. Na vyzkoušení jsem si koupil jelení jazyk a pampelišku v měřítku 1/48. Zdálo se mi velikostí nejvhodnější.


Na fotografii je jeden jelení jazyk a dvě pampelišky bez květů. V každém balení jsou dvě velikosti rostliny. Jelení jazyk je ten menší, pampelišky jsou obě velikosti. Všechny rostliny jsou přetřené řídkou barvou Vallejo, namíchanou do zhruba obpovídajícího odstínu. Na jelení jazyk by byl možná vhodný i nějaky tmavší wash, protože rostlina ma stonek naznačený drážkou.
Výsledek se mi dost líbí a určitě výrobky této firmy nebudu přehlížet.

Žádné komentáře: