6. 4. 2008

A34 Comet, 3. část - věž

Na slepenou korbu jsem nalepil zbývající detaily a trochu si pohrál s poklopy řidiče a spodního střelce tak, aby se daly otvírat (když už jsem se mořil s interierem, tak ať je vidět). Při manipulaci se mi podařilo ulomit držadlo jednoho z periskopů na velmi nepřístupném místě. Zatím nemám ani potuchy, jak to opravit.
Dvojdílné kryty výfuků byly ve stavebnici z kovových dílů. Kvůli pevnosti jsem se rozhodl je spájet, což se mi nakonec i podařilo (a po jemném znázornění poškození provozem to i docela dobře vypadá).
Na fotografii jsou již nasazena nabarvená kola a celý spodek je připravený na patinu. Boční díly blatníků můžu přilepit až po nasazení pásů a takto se mi bube celý spodek lépe barvit.



Znázornění interieru věže je asi nikdy nekončící proces. Neustále chybí nejaké drobnosti a mnoho neznámých detailů se objevuje jen velmi pomalu (velký dík patří Dr. Steve Pannelovi za poskytnutí mnoha cenných rad a výkresů). Jak jsem se zmiňoval již dříve, původní otvor pro věž byl příliš malý, ale i po zvětšení bude prostor věže hodně namačkaný. Problémem také je, že vnitřní část kanonu ze stavebnice je sice velmi pěkně provedená, ale odpovídá spíše typu použitému v M10 Achilles. Pro A34 je příliš široký i dlouhý a vůbec nesprávný.



Navíc podklady skoro neexistují (zejména nějaký pohled zespodu). Můj první pokus o nový kanon není moc přesvědčivý. Momentálně na něm stojí celá další stavba.

Žádné komentáře: