Na rám vozidla jsem přidal schránku na nářadí (na levou stranu) a mechanické čerpadlo s držákem a náhonem. Rozvod s ventily vzadu by měl být vlastně na cisterně, ale takto se mi to líp stavělo. Kohouty ventilů jsou plastové. Nahřál jsem plastikovou tyčku (zbytek rámečku) a za tepla vtlačil do hlavičky šroubu systému TORX (šestihranný imbus se zaoblenými stěnami). Z vytvořeného polotovaru jsem potom nařezal tenké plátky.
Změny na cisterně:
- madla a krytka inspekčního otvoru na zadním čele (krytka na fotografii není vidět)
- nové držáky lávek na bocích a madla v zadní části
- stupačky na zadní straně a blatníky vpředu
- odstranění předlisovaného držáku ruční pumpy na levě straně a přidané držáky na hadici
Podvozek je hotový a nastříkaný. Ze spodní strany jsem už model částečně patinoval (MiGovo blátíčko, pigmenty a tak). Kola jsou na fotografiích zatím jen nasazená.
Shora je zatím jen základní nástřik (maskoval jsem Maskolem, ale výsledek není až tak skvělý, jak jsem očekával), lesklý lak a obtisky.
Žádné komentáře:
Okomentovat