16. 9. 2015

Humber AC Mk.IV

Model tohoto vozidla jsem vždycky chtěl, ale vyrábělo ho jako resinový odlitek je pár firem a model sám měl reputaci nesehnatelného vzácna.
Hlavní hráči (i ti vedlejší) na trhu platikových modelů ho roky opomíjeli a tak když se mi po letech čekání naskytla možnost koupit model firmy Sovereign 2000 (za těžký peníz), nakonec jsem si ho dopřál.
Ani ne za měsích se začalo proslýchat, že by snad Bronco mohlo... a zanedlouho potom opravdu Bronco oficiálně ohlásilo tento model.
Tak to funguje: pokud chcete nějaký model, jehož stříkanou stavebnici dosud nikdo nevyrábí, kupte si (nejlépe drahou a těžce sehnatelnou) resinovou variantu. Ani ne do roka už někdo bude mít ten typ v plánu.

Nejsem fanouškem celoresinopvých stavebnic a po tomto modelu jím ani nebudu. Můžu říct, že jsem resinovou stavebnici postavil a myslím, že mi to bude stačit do konce života. Dost jsem s ní bojoval a asi na to nemám trpělivosti či schopnosti (nebo obojí). Ale zvítězil jsem a výsledek vidíte na obrázcích.
Je to pokus o vozidlo užívané ČS obrněnou brigádou. Obtisky jsou ze staré sady OK Decals.

 
 
 A pár obrázků ze stavby

Žádné komentáře: